Jom LIKE dan anda sebahagian dari KAMI!

SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG KE BLOG GITARKAPOKLAMA,HARAP ANDA MENYUKAI POST YANG ADA DI SINI,SILA LIKE DAN SHARE SEKALI YE !

Sunday 9 September 2012

Usain Bolt Main untuk Man Utd


Benarkah Usain Bolt akan bermain untuk Manchester United tahun depan? Ada berita mengatakan Usain Bolt main untuk Man Utd tahun depan. Selepas saya post entri mengenai Pencabar Usain Bolt terbaru, terasa ingin meneruskan perkongsian mengenai atlet terkenal ini, lagi lagi khabar berita mengenaikan dia yang akan bermain untuk MU. Usain Bolt yang merupakan peminat fanatik Manchester United telah ditawarkan bermain di kelab tersebut. Beliau mengatakan hasratnya menerusi Twitter untuk bermain di EPL (Liga Perdana Inggeris)

Pengurus MU, Sir Alex Ferguson telah membayangkan jika Bolt beraksi di kelab Man Utd. Antara kata-kata Ferguson “Dia merupakan peminat fanatik United, namun lebih menarik sekiranya dia menyertai permainan amal” Tetapi persoalan bermain di benak saya ketika ini. Boleh kah seorang yang pantas berlari mampu bermain dengan baik di atas padang bola sepak? Jika jawapan YA, sudah pasti kemasukan Usain Bolt ke Man Utd tahun depan mampu mengubah persepsi dunia masa kini.




No comments:

Post a Comment